بازداشت قاتل فراری| جزییات درگیری عجیب و مرگبار دو جوان در خیابان چه بود؟ مصدومیت ۴ نفر براثر انفجار در پارک پرواز تبریز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان
سرخط خبرها

۱۲۲ بیمار جدید مبتلا یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند

  • کد خبر: ۱۰۴۳۷۹
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
۱۲۲ بیمار جدید مبتلا یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند
رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید‌۱۹ اظهار کرد: طی یک روز گذشته، ۱۲۲ بیمار جدید مبتلا یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند.

دکتر محمد پهلوان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: طی یک روز گذشته، ۱۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد ۸۷ بیمار در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند.

وی افزود: اکنون ۴۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۳۱۶ نفر است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید۱۹ گفت: اکنون ۱۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری هستند که ۸۱ نفر از این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت مراقبت قرار دارند.

پهلوان تصریح کرد: طی یک روز گذشته ۵۴۸ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب و اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه و خدمات دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۳۸۹ بیمار به اورژانس بیمارستان‌ها و ۱۵۹ بیمار به مراکز جامع سلامت مراجعه کرده‌اند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید۱۹ در خصوص آمار واکسیناسیون ادامه داد: درصد واکسیناسیون گروه سنی بالای ۱۸ سال در نوبت اول ۹۷/۵۵ درصد و نوبت دوم ۸۶/۴۴ درصد است.

وی بیان کرد: گروه سنی بالای ۱۲سال در نوبت اول ۹۶/۸۹ درصد و نوبت دوم ۸۵/۴۴ درصد واکسن دریافت کردند. همچنین گروه سنی ۵ تا ۱۱ سال ۱۵/۲۴ درصد واکسینه شدند. گفتنی است که تنها ۳۶/۸۲ درصد از جمعیت بالای ۱۸سال واکسن نوبت سوم خود را دریافت کردند که این درصد همچنان کم است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->